24/5/09

24/5/2009 Γύρος Πύλου

Kαλα ρε Τακουλη, μη βαρας.

Αν δεν απατομαι, Στερ 5ος στην Μαστερ Α, Ντιμ 4ος στην Β, ο Ιντεφιξ 3ος (δεν θυμαμαι την κατηγορια του). Συμμετοχη και τερματισμο ο Αρης, που με 4 μηνες ποδηλατο τα πηγε παραπανω απο καλα!

Ο γρουβυ και εγω τα πηγαμε πολυ καλα, αλλα ανδρες γαρ, υπαρχουν οι "προ" που χτυπανε τις πρωτιες

Ο γκρουβ συγκεκριμενα , 14ος στη γενικη, κατι ακουσα οτι ειχε κανει και ξεκολλημα στην ανηφορα, αλλα, οπως εσυ τακη, εχασε το πρωτο γκρουπ στην τελευταια κατηφορα

Οσο για μενα? Η 25 θεση στη γενικη, μου ειναι υπεραρκετη!



Το πρωτο γρουπ το αφησα απο την πρωτη ανηφορα, για να μην "σκασω".

Δε μου βγηκε σε κακο, διοτι αργοτερα στην ιδια ανηφορα, "μαζεψα" αρκετους ποδηλατες. (370 νομιζω τα υψ.)

Επειτα κατηφορα και 500 μετρα Σαικλοκροςς, δυστυχως εκει με περασαν 6-7 ποδηλατες διοτι δεν ηθελα να βλαψω τις ζαντες και τα λαστιχα μου.

Μετα μια "ευθεια" δηλαδη συνεχη ανηφοροκατηφορακια.

Εκει "σπρινταρα" να πιασω προπορευομενο γκρουπ με 3 ατομα, οπου βρεθηκαμε να κανουμε αλλαγες ανα 500 μετρα.
Μαζεψαμε κοσμο και σε καποια στιγμη ειμασταν 7 ατομα, εν των οποιων και ο Στερ.

Διαφορα ανηφορακια μας "διελυσαν" το γκρουπ. Δευτερη ανηφορα, παλι 350-400 περιπου τα υψ αλλα πιο απαλη και με ευθειες. Τις οποιες χρησημοποιησα για να κερδισω χρονο σε σχεση με προπορευομενους ανηφοριστες.

3-4 χιλιομετρα πριν το τελος, μετα απο μεγαλη κατηφορα και ενω ειχε ενα ανηφορακι προσπερνω εναν ποδηλατη.

Κοιτω μπροστα... βλεπω κατι αμυδρα....
ΚΑτω γραφει 2.000.....
Κατω γραφει 500... και 100 μετρα μπροστα μου βλεπω ποδηλατη...
Λεω μεσα μου..."τον εχω"
200 μετρα, φτανω πισω του...αλλα δεν ειμαι ο Στηβεν!!!!
Ξερω απο τον Λαγο, πως 200 μετρα αντεχω να σπρινταρω οση κουραση και να εχω.
Αντι να μπω πισω του (δε το σκεφτηκα ουτε μια στιγμη) με τον που τον φτανω τον προσπερνω κατευθειαν...
150.... Κοιτω λιγο πισω σπρινταρω...και σπρινταρει....
τον νιωθω διπλα μου, τα δινω ολα....
50... κοιτω πισω, τα ειχε παρατησει... Ετσι κερδισα μια θεση με πολυ "προ" και αντρικιο τροπο.

Το ολο σκηνικο θυμισε πολυ giro!

Οι παλμοι στις ανηφορες πανω απο το κατωφλι.
Στις ευθειες πανω-κατω...
Ακομα και στις κατηφορες απο το πεταλαρισμα ειχα 160-170 παλμους (171 μετρημενο το αναεροβιο)



Φυσικα δεν ελλειψαν οι Μπετουγιες...
Αλλα μπετουγια κανουν οι δευτεροτριτοι...και ας ανεβαινουν στο βαθρο...στο βαραθρο ομως ανοικουν.

Μπραβο στα παιδια μας. Που οτι κι αν καναμε το καναμε με την ψυχη και τις δικιες μας δυναμεις

Χαιλαιτ της μερας οταν ακουει ο Στερ το ονομα του και λεει.... "Ωχ, εγω ειμαι αυτος"

Ευχαριστω τις συνοδους Γκρουβ και Στερ, διοτι μαζι με το Βασιλικο ποτιζεται και οι γλαστρα. Κυριολεκτικα. η υδροδοσια των κοριτσιων ηταν βγαλμενη απο το προτουρ.

Ευχαριστω και τον Αρη που με δεχθηκε στην οικογενεια του και δεν αισθανθηκα μονος ουτε ενα λεπτο

Ευχαριστω ολους οσους συμποδηλατησαμε που με βοηθησαν να παω καλυτερα

Ευχαριστω ολα τα παιδια του φορουμ που ηταν εκει και με βοηθησαν να βαλω στοχους

Ευχαριστω οσους κανουν μπετουγια γιατι με κανουν να νιωθω πως επιτυχα κατι ακομα μεγαλυτερο


Ισως γραψω και αλλα....
Μπραβο μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου